Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2016 00:42 - "Четящите"
Автор: gabsy96 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 412 Коментари: 0 Гласове:
0



 Здрасти хора, пак съм аз (че кой друг може да е толкова упорит и досаден хаха). Снощи по никое време се замислих за книгите и любителите на книги. 
 Аз, лично, съм един от малкото активно четящи хора, които познавам. С гордост нося титлата книжен червей и си водя статистика за прочетените книги. Моите приятели също много обичат да четат, но не те бяха темата на моите размисли.
 По-конкретно се замислих за онези фейсбук-четящи. Не знаете за кого говоря? Имам предвид онези индивиди (около 99% момичета), които във фейсбук споделят снимки и статуси от сорта на "книгите са живот" или "една книга, хиляди емоции", или "нямам търпение за дъждовните дни, споделени с книга". Аз използвам фейсбук доста (признавам си без бой, той ми е връзка с много приятели, с които студенсткият живот ме раздели) и често онези мутанти набор "99 и нагоре споделят тези снимки. Нямам нищо против мутантите, но защо, по дяволите, ти трябва да лъжеш, като при отваряне на профила ти всички снимки са на маникюра ти, задните ти части или миналата вечер в дискотеката?? Защо? На всеки средностатистически човек му става ясно, че книга е последното нещо, което си хващала. 
 Друг тип от тези фейк-четящи са момичета (отново набор над "99, но и има случаи с мои бивши съученички набор "96), които единствените книги, които са прочели са тези на Емил Конрад, "Дневникът на една курва/нимфоманка" или "50 нюанса сиво", а краният вариант е Паулу Коелю (чието име дори не могат да напишат) или Хорхе Букай. Против Емил Конрад нямам нищо, лично мое мнение е, че не харесвам горе изброените книги. Според мен те са абсолютно безсмислени и времето с тях е загубено време. За мен четящ е човекът, който е прочел повече от 1 книга в живота си. 
 Като цяло, нямам нищо против нечетящите хора, моят приятел не чете, но моля ви, не се правете на нещо, което не сте, защото ставате смешни. Спирам до тук! Лека нощ!! z-z-z-z-z



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gabsy96
Категория: Лични дневници
Прочетен: 18012
Постинги: 7
Коментари: 3
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031