Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2015 17:59 - Чат стаи
Автор: gabsy96 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1400 Коментари: 0 Гласове:
0



      Голяма част от хората в интернет са там именно заради чат стаите. Знам го, защото аз самата съм го правила. Повечето влизат там с някаква цел........ сетете се сами. А такива като мен влизат, защото им е скучно. 
     Започнах да използвам omegle през 2012. Случайно видях скрийншот на стената на някакво момиче във фейсбук (къде ли другаде може) и реших да пробвам. Няма да споменавам, че тогава това беше нещо като таен бунт за мен - едно все още ненавършило 16 години момиче. Дотогава не бях говорила с момче, което не ми е съученик или с което не съм си играла като малка на улицата пред нас. Беше един магически свят, пълен с разнообразни хора. 
     Разбира се на днешните 16-годишни момичета аз изглеждам задръстена. Ако едно такова "нещо" чете това в момента, басирам се на 100 лева, че мисълта, която минава през главата му е "о боже, колко си зле, аз на 13 вече бях спала с 10 момчета". Поздавявам ви бъдещи млади майки с венерически болести. *thumbs up*
     Малко по-късно (близо 2 години) усетих голямата грешка. Бях изгубила толкова много време там, а можех да правя нещо по-ползотворно. Деца, не правете това вкъщи.
     Бих могла да разделя хората там на две големи групи: самотници, търсещи разговор (10%), и онанисти (90%). 
     Тия 10% също се делят, да не повярвате хаха: 
  - влюбените - това най-често са араби, които след "hi" вече те имат за сродната си душа, независимо от пола. Пази боже да им отделиш малко повече внимание. Бягай надалеч хаха. Неведнъж съм попадала на такива. След 10-тия се научаваш хахаха.
  - троловете - това са хората, които са там, за да се базикат. За да се справиш с тях, просто влез във филма. Започни да ги базикаш и ти и, ако не е някой тънкообиден кретен, ще стане забавно. Лично аз съм пробвала с израз "Коткомон, тук Пандаричка. Пинко е в движение." Един единствен човек влезе във филма. Останалите просто преминаваха нататък.
  - "свалячите" - да, те попадат в 10-те процента, защото на практика не са там за да fap-fap-fap-fap, а само да си намерят "жертва" за по-късни fap-ове. Те започват съобщавайки, че са момчета, дори без "здравей". Най-често на възраст между 13 и 17 години. Никога не показват снимка нито използват камера, но изискват от момичето да праща безброй снимки. Правят го, за да не им се видят хилавите ръчички, от които едната е мааалко по-здрава от другата заради постоянното фапване, и гнойните пубертетски пъпчици.
  - мачовците - това са мъже на средна възраст 25, които влизат, за да си намерят реална среща. Търсят си момиче от техния град или поне близък до техния. Започват "ухажване" с комплименти и в момента, в който клъвнеш, искат скайп. След няколко чата са "очаровани от личността ти" и "леко срамежливо" искат снимка. Снимката е за уверение, че не си грозна по техните критерии. Ако всичко върже както трябва, искат среща. Внимавайте с тях. Не случайно родителите ви са ви предупреждавали да не говорите с непознати (е, самото влизане в чат стаи е нарушаване на правилото, но да не навлизам в подробности). Не е умно да приемате срещата. В 98% от случаите нещата свършват зле за вас. Ако сте от останалите 2%, няма лошо. 
  - добрите оратори - това са хората, с които можеш наистина да си говориш на умна тема, но, ако останете без тема могат да мълчат с часове. За съжаление те са само 1% от 10-те.
     За гореспоменатите 90% няма да навлизам в подробности, защото няма такива. Ако е на чат - ролева игра или dirty talk, а ако е на камера, се вижда само един ****. 
     Това е момичешката гледна точка за чат стаи като omegle. За типовете момичета не мога да говоря, защото не съм компетентна хаха. 
     Надявам се повече хора да го прочетат и ако има интерес, ще пиша и на друга подобна тема. ЧАО!



Тагове:   онлайн,   интернет,   чат стаи,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gabsy96
Категория: Лични дневници
Прочетен: 18064
Постинги: 7
Коментари: 3
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930